24 décembre 2015

"Be Better" canvas for ColourArte

Today is my last project of 2015 for the ColourArte Youtube channel. I wanted to make a statement phrase for my family as a "goal the new year". I wanted a positive resolution for everyone that can be apply everyday in all aspects of our life! Who doesn't want to be better? If you want to know how I made this project, go check the video on my Youtube channel. Don't forget to stop by our Blog to see more awesome work from my fellow DT members. I'm wishing you a Merry Christmas and a wonderful new year full of joy and health!

Je vous présente mon dernier projet pour ColourArte pour l'année 2015. J'ai réalisé un canevas avec une phrase de motivation pour l'année 2016. Je voulais une résolution pour toute la famille, qui pourrait être appliquée à tous les aspects de nos vies. Et qui ne voudrait pas être meilleur? Pour savoir comment j'ai réalisé mon canevas, rendez-vous sur ma chaîne Youtube. N'oubliez pas aussi de visiter le blog de ColourArte afin de voir de belles créations de mes compagnes DT. J'en profite pour vous souhaiter un Joyeux Noël et une formidable nouvelle année!


You can find my video here/ Vous pouvez trouver ma vidéo ici.







Mireille

Aucun commentaire :